Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 056

Marval logo
ITSM/ Good Practice and ISO/IEC 20000

ITSM and Good Practice Awareness

 

Marval's informatieve IT Service Management (ITSM) en good practice awareness workshop presenteert een pragmatisch beeld van wat er nodig is voor de succesvolle implementatie van ITSM good practice en omschrijft enkele belangrijke voordelen van het aannemen van good practices. 

De workshop geeft een duidelijke uitleg en overzicht van ITSM:

  • Waarom ITSM implementeren? Bedrijfs- en operationele voordelen
  • De overgang van reactief naar proactief
  • De belangrijkste doelstellingen van ITSM
  • Good Practice - de achtergrond, procesrelaties en afhankelijkheden
  • Potentiële problemen die kunnen worden aangetroffen bij het implementeren van ITIL en strategieën om ze te overwinnen

Senior Executive Briefing over Good Practice & ISO/IEC 20000

 

Marval's Senior Executive Briefing over Good Practice en ISO / IEC 20000, gefaciliteerd door Marval's ervaren IT-service management consultants, zal u een overzicht geven van het gebruik van good practice en hoe ISO / IEC 20000 uw organisatie beinvloed bij het benutten van uw IT-investering.

Het briefingsformaat is bedoeld om discussie en debat over good practice aan te moedigen en hoe het kan bijdragen aan het voortdurende succes van uw organisatie en ter ondersteuning van lopende serviceverbeteringen. De briefing legt de relatie tussen good practice en de formele internationale ITSM-norm ISO / IEC 20000 duidelijk en pragmatisch uiteen.

Senior Executive Briefing on Good Practice

 

Aangeboden door Marval's ervaren IT-adviseurs (IT-services), geeft de Senior Executive Briefing informatie over good practices waaronder een praktische beeld van wat erbij betrokken is bij het aannemen van good practice richtlijnen bij IT-infrastructuurbeheer.

Het briefingsformaat is bedoeld om discussie en debat over good practice aan te moedigen en hoe het bijdraagt ??tot het voortdurende succes van uw organisatie en ter ondersteuning van lopende serviceverbeteringen. De briefing legt duidelijk uit wat good practice voor een organisatie kan betekenen, en geeft uw organisatie macht om zijn IT-investering te benutten.

Senior Executive Briefing over ISO/IEC 20000

 

Marval's Senior Executive Briefing over ISO / IEC 20000 beschrijft hoe het bereiken van ISO / IEC 20000 accreditatie uw organisatie de kans geeft om zijn IT-investering te benutten. De relatie tussen de formele IT-norm van ISO / IEC 20000 en de best practice richtlijn van ITIL® wordt op een duidelijke en pragmatische manier verklaard.

De briefing is ontworpen voor senior business executives, senior IT management, klanten en zakelijke gebruikers van IT-ondersteunde diensten.

Onderwerpen die in de workshop worden behandeld, omvatten hoe de implementatie en het onderhoud van ITSM best practice bijdragen aan het leveren van een wereldwijde dienstverlening aan huidige en toekomstige klanten, hoe ISO / IEC 20000 Corporate Governance ondersteunt en verantwoordingsplicht ondersteunt en hoe een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie een meer concurrerende organisatie is.

ISO/IEC 20000 Awareness Workshop

 

Marval's ISO / IEC 20000 Awareness Workshop legt de voordelen uit van de implementatie van ISO / IEC 20000 in uw organisatie. De ISO / IEC 20000 accreditatie stelt een organisatie in staat om aan klanten en medewerkers aan te tonen dat de organisatie voldoet aan de vereiste normen voor bedrijfsintegriteit en veiligheid en dat het een interne cultuur bevordert die voortdurend kwaliteitsverbetering binnen een IT-beheer (ITSM) kader bevordert. ISO / IEC 20000 is de eerste wereldwijde kwaliteitsnorm specifiek gericht op ITSM.

De bewustwordingsdag is ontworpen voor mensen uit alle niveaus van uw organisatie die profiteren van een basisbegrip van de elementen van de ISO / IEC 20000-standaard en alle medewerkers die betrokken zijn bij IT-zekerheid, kwaliteitsverbetering of procesimplementatieactiviteiten.

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken