Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 056

Marval logo
Mijn servicedesk medewerkers aansturen

De hedendaagse servicedesk moet in staat zijn een groot aantal meldingen te kunnen verwerken. Van algemene klantenvragen, het registeren van een incident, het onderzoeken en oplossen van een complex probleem, tot het controleren van de voortgang van een wijzigingsverzoek en het geven van een update aan een klant.

Support analisten moeten op de hoogte zijn van welke diensten er beschikbaar zijn en de onderliggende IT-infrastructuur die hierbij gebruikt wordt. Dit realiseren is uitdagend, of u hiervoor nu een team van 5, 50 of zelfs 100 servicedesk medewerkers heeft.

Marval’s MSM biedt u een scala aan functies die u ondersteunen bij het maximaliseren van uw investering in uw servicedesk team, het verdelen van de werklast en het organiseren van werkroosters:

  • Er vindt automatische toewijzing plaats aan de juiste persoon of team, gebaseerd op hun huidige werklast
  • Identificatie van personeel met de juiste vaardigheden en hun beschikbaarheid
  • Rapporteren van verwachte werklast ten opzichte van de werkelijke tijd die is besteed
  • Gebruik de "MSM skills matrix" om ontbrekende vaardigheden en verbetermogelijkheden  te identificeren
  • Gebruik de “MSM teamperformance” en “SLA resultaten” om beslissingen over personeelsinzet te nemen die uw bedrijf laten groeien
  • Verkrijg nuttige informatie voor kwaliteitsverbetering met gebruiksvriendelijke rapporten, dashboarden en trends
  • Het meten van de werknemerstevredenheid om de motivatie te verhogen en het verloop te verminderen
  • Grafische dashboards geven mogelijke overschijdingen in de dienstverlening weer die moeten worden opgelost voordat afspraken worden geschonden
  • Eenvoudige overdracht van grote aantallen meldingen naar andere teams of individuen

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken