Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 056

Marval logo
ITSM industrie standaarden ondersteunen

We zijn ons er misschien niet bewust van, maar we gebruiken (kwaliteits)standaarden in alle aspecten van ons dagelijks leven - zoals in ICT, communicatie, media, gezondheidszorg, voedsel, transport, bouw en energie.

Met de toepassing van kwaliteitsnormen/standaarden:

  • Kunnen organisaties beter concurreren 
  • Kunnen service providers beter reageren op gebeurtenissen
  • Vertgroot u de kans dat uw interne IT diensten sneller gekozen worden
  • Stelt u uw team in staat om de bedrijfsstrategie actief te ondersteunen
  • Toont u inzet op het verbeteren/onderhouden van kwaliteit

Wanneer u kwaliteitsnormen in IT Service Management wilt toepassen of gebruiken, dan kan Marval’s MSM u helpen bij het beheren en verzamelen van de bewijsvoering (“evidence”) om aan te tonen dat uw IT diensten  werkelijke waarde toevoegen en tevens voldoende flexibel en aanpasbaar zijn om in de ondersteunen van bedrijfsdoelstellingen en -resultaten.

Omdat MSM is ontworpen door één van de mede-auteurs van zowel ITIL als ISO / IEC 20000, ondersteunt het systeem als vanzelfsprekend het verzamelen, proces ondersteuning, bewijsvoering voor audits en rapportage eisen om de accreditatie voor deze kwaliteitsnormen te behalen.

Het gebruik van Marval’s MSM biedt u een voordeel ten opzichte van uw concurrenten en maakt uw commitment ten aanzien van de levering van kwalitatieve IT-diensten en het realiseren van operationele excellence duidelijk zichtbaar.

Voordelen:

  • Gestandaardiseerde aanpak van dienstverlening
  • Biedt schaalvoordelen en toegevoegde waardes
  • Mogelijkheid voor leveranciers en partners om samen te werken
  • Mogelijkheid voor leveranciers en partners om te benchmarken
  • Verlaag het risico en kosten bij het veranderen van leveranciers
  • Minder operationele en trainingskosten

Marval MSM ondersteunt ook vele andere "good practice"  en kwaliteitsnormen, waaronder ISO 27001, Lean Six Sigma, SOX, IT4IT, CMMI en de service desk standaarden van het Service Desk Institute.

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken