Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 056

Marval logo
De SLM-prestaties van mijn team bekijken en verbeteren

Met het toenemende aantal contracten, leveranciers en partners, zijn Service level agreements (SLA’s), Operational level agreements (OL’As) en Underpinning contracts (UC’s) essentiële onderdelen om de verwachtingen van klanten te bepalen en te beheren.

Onze klanten moeten weten dat:

  • Hun verwachtingen worden beheerd en gecommuniceerd
  • Ze op de hoogte worden gehouden
  • Wij  bereid zijn om een stapje verder te gaan wanneer dit het belangrijkst is (bijvoorbeeld tijdens kritieke bedrijfsperiodes

Als het gaat om onze leveranciers, moeten we weten:

  • Of onze dienstverleners in staat zijn om aan toekomstige zakelijke eisen en uitdagingen tegemoet te komen
  • Of onze dienstverleners waarde voor hun geld leveren
  • Dat wij optimaal gebruik maken van onze middelen en investeringen
  • Dat zij een kwalitatieve en verantwoorde service leveren, gebaseerd op overeengekomen doelen en uitkomsten
  • Dat we vertrouwen hebben in hun auditwaardigheid en conformiteit aan corporate IT governance

Met zo'n uiteenlopende waaier van eisen biedt Marval’s MSM Service Level Management (SLM) u een methode om klanten, interne supportteams en verwachtingen van derden te beheersen bij het ontvangen of leveren van een dienst. Met toonaangevende mogelijkheden biedt Marval’s MSM u de informatie en analyses die u nodig heeft om problemen in elk soort serviceovereenkomst op te lossen.

Andere functies van Marval’s MSM zijn onder meer:

  • Onderscheidende Service Level Management
  • Innovatieve monitoring en waarschuwingen bij SLA-overoverschrijvingen
  • Een duidelijke beeld van de prestaties en doelstellingen van leveranciers
  • Snelle identificatie van verbetermogelijkheden voor Service level management
     

Marval’s MSM SLM Management zorgt ervoor dat geen enkel verzoek verloren gaat, vergeten of genegeerd wordt.

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken