Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 056

Marval logo
Luchtvaart

Luchtvaart

Verbeter de samenwerking, productiviteit en prestatie van uw team zodat de tevredenheid van uw klanten grote hoogten kan bereiken.

Het bijhouden van de concurrentie, het handhaven van hoge service normen, het ondersteunen van governance en het naleven van strikte regelgeving kan een constante uitdaging zijn. Met name bij het beheer van geografisch verspreide middelen en klanten, mobiel personeel, verschillende tijdzones en diverse culteren. Of het nu voor uw personeel of passagiers is, u wilt de beste diensten, diensten, operationele uitmuntendheid en onberispelijke beveiligingsnormen leveren. Wij kunnen u hiermee helpen.

Excellente dienstverlening hoeft geen fantasievlucht te zijn. Marval kan u ondersteunen om prestaties en naleving te verbeteren in uw bedrijf door:

  • Efficiënter beheer van uw wereldwijde resources tegen lagere kosten
  • Bedrijfskosten aanzienlijk te verminderen
  • Het leveren van hoge, ononderbroken kwaliteitsdiensten aan uw klanten en medewerkers
  • Verbeteren van klanttevredenheid door persoonlijke en snelle service
  • Identificeren van verplichtingen, potentiële risico's en verbeteringspunten en vereenvoudigen van veranderingen
  • Voldoen aan kritieke wettelijke en veiligheidseisen

Personaliseer de klant- en passagierservaring:
Met kennisbeheer, historische gegevens van klanten, gebruiksvriendelijke zelfserviceportaal, eenvoudig te lokaliseren informatie, koppelingen naar online kaarten, beter gebruik van activa en regelmatige communicatie.
Behoudt controle over uw activa en kosten:
Met per locatie filterbare informatie voor mensen en activa, gedetailleerde informatie over uw assets, rapportages met betrekking tot tijd en kosten, internationaal waarderingsgrondslag, multi-land taxatie functie, business analyse en een bespoedigend verandermanagement.
Krijg iedereen mee aan boord:
Met gestandaardiseerde en gedocumenteerde processen, workflow schema’s, hulpmiddelen voor samenwerken, prestatiemetingen en klanttevredenheidsonderzoeken, die allen bijdragen tot het ontwikkelen van een klantgerichte cultuur.
Verbetering van veiligheid en naleving:
Met voorrangsfuncties, major incident handling, identificatie van mogelijke verplichtingen, aanbevelingen voor verbeteringen en upgrades, geavanceerde beveiligingscontroles, persoonlijke toegangsniveaus, grondige risico assessments, een innovatief escalatieproces en bewaking van drempelwaarden. En uitgebreide en real-time rapportage.

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken