Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 056

Marval logo
Continual Service Improvement (CSI)

Continual Service Improvement (CSI)

Marval's MSM unieke Continual Service-Improvement (CSI) benadering stelt u in staat om service management verbeteringen te identificeren en u hierop te concentreren.

MSM stelt u in staat om uw CSI-register te maken en te onderhouden. Hierin vindt u alle verbeteringsinitiatieven, activiteiten en hun uitkomsten.

Opmerking: MSM stelt de support medewerker in staat een verzoek op te stellen om hun eigen voorgestelde serviceverbeteringen (SSI) en ideeën op het punt van de sluiting van de sessie op te stellen.

MSM Continual Service Improvement (CSI) speelt een sleutelrol in het ontwikkelen en onderhouden van goede werkrelaties tussen de business en IT, waarbij de echte waarde van uw supportoperatie wordt aangetoond.
 

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken