Het ITSMF
Het onafhankelijke en internationaal erkende forum voor IT Service Management Professionals.
Wereldwijde Groepen:
The ITSM
Het Instituut voor IT Service Management streeft naar het bevorderen en ondersteunen van de status van zijn leden door het vaststellen van hoge normen van professioneel en ethisch gedrag, waarbij de voortdurende professionele ontwikkeling van zijn leden wordt gewaarborgd door hun competentie en inzet te tonen
ISO/IEC 20000 Certification web site
Deze site is bedoeld om organisaties te helpen deel te nemen aan het ISO / IEC 20000 certificeringsschema door waardevolle informatie en advies te verstrekken.
The Service Desk Institute
Opgericht in 1988 in het Verenigd Koninkrijk en wereldwijd daarna, is SDI de leidende autoriteit op service desk en IT-ondersteuning gerelateerde problemen.
The ITIL and ITSM Directory
Deze site is bedoeld als startpunt voor de behoeften van ITIL/ITSM.
AXELOS ITIL Official Website
DE website voor alle informatie over ITIL.
Download de ITIL glossary hier