Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057

Marval logo
Nieuws
  • Prorail is genomineerd voor de PSMA-Award

    Posted by: bakker-kriele
    10/10/2019

    De treinen in Nederland rijden op tijd, onder andere dankzij de geïmplementeerde ITIL-processen en Marval Service Management Software (MSM) De PSMA (Professional Service Management Awards) worden uitgereikt door itSMF UK; een prestigieuze...

    LEES MEER
  • Marval MSM helpt klanten met SDI Service Desk certificering

    Posted by: bakker-kriele
    10/09/2019

    Onze IT-servicemanagementsoftware (ITSM) is opnieuw door het Service Desk Institute (SDI) geaccrediteerd als 'SDI-standaard - Performance Results Report Compliant'. Voor organisaties die van plan zijn om SDI's Service Desk...

    LEES MEER
  • Waarom uw organisatie een 'leeg bureau en scherm' beleid nodig heeft

    Posted by: bakker-kriele
    24/07/2019

    Sinds de invoering van de algemene verordening van de EU inzake gegevensbescherming (GDPR), die in mei 2018 in werking is getreden, zijn organisaties zich bewuster en waakzamer geworden met de integriteit en veiligheid van gevoelige of...

    LEES MEER
  • 10 pijnpunten in ITSM die Marval MSM oplost

    Posted by: bakker-kriele
    22/07/2019

    MSM biedt u alles wat u nodig heeft voor een volledig geïntegreerde ITSM-, servicedesk- of helpdesksoftwareoplossing die door uw hele organisatie kan worden gebruikt. Marval MSM lost een veelvoud aan pijnpunten op om overbelasting van...

    LEES MEER
  • Effectieve communicatie binnen de Servicedesk, de organisatie en daarbuiten

    Posted by: bakker-kriele
    05/07/2019

    Het lijkt voor de hand te liggen, maar een belangrijk element voor het leveren van kwaliteitsondersteuning is het verzekeren van een accurate, tweerichtingscommunicatie tussen het ondersteuningsteam en de klant. Het belangrijkste uitgangspunt om dit...

    LEES MEER
  • 10 Eenvoudige stappen om uw dienstverlening te optimaliseren

    Posted by: bakker-kriele
    02/07/2019

    1. Vermijd snelle aannames ter plaatse te maken.                                                        ...

    LEES MEER
  • ITIL 4: De sturende principes (vereenvoudigd)

    Posted by: bakker-kriele
    24/06/2019

    De hier gedefinieerde principes vormen de kernboodschap van ITIL en van service management in het algemeen. De leidende principes zijn van toepassing op vrijwel elk initiatief en stimuleren en ondersteunen organisaties bij continue verbetering op...

    LEES MEER
  • Is uw servicedesk klaar om gemeten te worden?

    Posted by: bakker-kriele
    21/06/2019

    Als uw organisatie voor zijn IT-services zou moeten betalen, zou deze dan voor uw Service Desk betalen of zou de organisatie naar buiten kijken en een derde partij betalen om deze service te leveren? Het is een zeer concurrerende ruimte...

    LEES MEER
  • Nieuwe en verbeterde self service

    Posted by: bakker-kriele
    18/06/2019

    Dit is stijl ondersteund door inhoud. De laatste update van MSM Self-Service is ontworpen om de moderne ervaring te bieden die uw gebruikers zullen waarderen. MSM Self-Service is geconfigureerd om toegankelijker te zijn voor gebruikers zonder...

    LEES MEER

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken