Ondersteuning en onderhoud
De service van Marval’s MSM biedt veel toegevoegde waarde. Wij luisteren naar onze klanten en hun bijdrage garandeert dat we leveren:
Updates van de Marval’s MSM software helpt alle klanten om hun klanten aantoonbaar een eersteklas service te bieden, sneller, efficiënter en kosteneffectief.
Ons ontwikkelingsprogramma richt zich op hoe we onze klanten kunnen helpen om:
- Hun operationele kosten te verminderen door softwareverbeteringen te leveren die tijdbesparende functies bevatten
- Hun klanten te behouden en te onderhouden
- Het bieden van verbeterde management rapportage aan de business
- Controles en verantwoording te verbeteren
Wij zijn serieus over het ondersteunen en aanbieden van een kwalitatief goede dienstverlening aan onze klanten. Wij gebruiken MSM Software om onze klanten te bedienen.
Globale ondersteuning wordt beschikbaar gesteld door Marval's wereldwijde netwerk van geautoriseerde distributeurs.
Marval is een geregistreerde organisatie van ISO / IEC 20000, die u verzekert dat wij toegewijd zijn aan het ondersteunen van onze klanten bij het voldoen aan internationale normen.
Marval's standaard support service programma zorgt voor:
- Klanten ontvangen automatisch de nieuwste, verbeterde versie van MSM-software
- Toegang tot hooggeschoolde en ervaren service desk personeel en productspecialisten om advies te geven en uw vragen te beantwoorden
- Toegang tot gratis klantenworkshops
- Kennisoverdracht tussen klanten en Marval-experts
- Toegewijde klantrelatie functie