De verwachtingen van de klant zijn in de loop der tijd veranderd, maar nooit zo snel als in de afgelopen jaren waarbij sociale media en klanttevredenheidsonderzoeken een belangrijke rol spelen.
Klanten stellen tegenwoordig steeds hogere eisen aan diensten dan ooit tevoren, dus het is belangrijk om een goed inzicht te hebben in wat de klant vindt van de diensten die u aanbiedt.
In Marval’s MSM is het leveren van consistente en gepersonaliseerde klantbeleving, een strategisch uitgangspunt. Klanten kunnen via een zelfservice portaal snel zelf antwoorden vinden op hun vragen of mogen verwachten dat hun vraag direct aan de juiste behandelaar wordt toegewezen en dat deze regelmatig informatie geeft over gerealiseerde vorderingen.
Klanten willen communiceren met een medewerker die alle beschikbare informatie binnen handbereik heeft en zelf in staat is om vragen op te lossen. Door simpelweg in contact te blijven met de klant bespaart u kosten, terwijl u de klanttevredenheid en -inkomsten verhoogt.
Marval’s MSM heeft een aantal functies die u helpen de klantenervaring te beheersen en de "first time fix rates" te verhogen.
- Gebruik de resultaten van MSM-enquêtes om beslissingen te nemen en uw bedrijf te laten groeien
- Pas uw enquêtes aan om zodat u nuttige informatie ontvangt over de prestaties van uw diensten en initiatieven
- Verhoog de reactiegraad met aantrekkelijke, zelf in te stellen en gebruiksvriendelijke enquêtes
- Ontvang een melding wanneer een klant negatieve beoordeling geeft
- Sluit meldingen af met een klanttevredenheidsbeoordeing en/of het geven van cijfers of symbolen
- Gebruik gebruiksvriendelijke rapporten en dashboards om bruikbare informatie te verzamelen die u helpt bij het verbeteren van uw diensten
- Handhaving van gegevensbescherming (gegevens worden veilig over HTTPS overgedragen en zijn TLS / SSL gecodeerd)
- Meet de tevredenheid van de medewerker om motivatie te verhogen en verloop te reduceren
- Gebruik enquêtes om uw evenementen te plannen en voor feedback tijdens en na het evenement
- Krijg feedback van klanten op uw prestaties
Met behulp van MSM kunnen bedrijven reageren op feedback, ernaar handelen en laten weten wat er gebeurt en wat er gedaan is.