Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057

Marval logo
Servicedesk Manager

Servicedesk Manager

Marval MSM zal ervoor zorgen dat er geen kritieke meldingen verloren gaan, vergeten of genegeerd worden, zodat u niet voor verrassingen komt te staan of ongemakkelijke telefoongesprekken krijgt.

Marval MSM belangrijkste kenmerken zijn:

  • Gemakkelijke toegang tot grafische real-time management dashboards en rapportages voor alle services
  • De MSM breach monitor zorgt ervoor dat u weet welke SLA's risico lopen om overschreden te worden als er geen actie word ondernomen
  • Beslissing- en prestatie statistieken, zoals “first time fix” percentages
  • Snelle herkenning en communicatie van problemen en risico's
  • Verbeterd beheer van technische en hiërarchische escalaties en klachten over IT-service

Bespaar tijd en geld, verhoog de efficiëntie en communicatie en verbeter de gebruikers- en klantervaring

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken