Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057
Als grote universiteit met meer dan 5000 stafleden en meer dan 45.000 full- en part time studenten verspreid over verschillende delen van Londen is het leveren van diensten en ondersteuning en enorme onderneming. Meer dan 150 personen worden ingezet om de dienstverlening te beheren voor de vele taken. Elk college is autonoom, dus is het belangrijk om overeenkomende processen te introduceren om te standardiseren en vergelijkbare niveaus van dienstverlening te bieden voor de gehele universiteit.
Lees hoe organisaties wereldwijd Marval MSM inzetten om hun primaire IT Service Management uitdagingen te adresseren.
Frameworks maken voor stakeholder management en verbeterde operationele efficientie en effectiviteit
Universiteit van Westminster transformeert haar IT-diensten met Marval MSM
European Healthcare Organisation Improves Quality of IT Services with Marval MSM
Marval Helps Public Sector Organisation in Canada Improve Customer Satisfaction
Aviation Leader in North America Starts Its Journey to Improved Customer Satisfaction with Marval MSM
Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten
De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management
Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken
Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken