Financiële diensten
Kapitaliseer uw belangrijkste bedrijfsmiddelen,
Om uw klanten een unieke, persoonlijke service ervaring te bieden.
Voor financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen is niets belangrijker dan goede diensten, maar het is ook lastig om uw klanten tevreden te stellen. Initiatieven voor nieuwe en spannende ervaringen, zoals hulp op afstand, remote aanwezigheid en de bank van de toekomst en verbeterde mobiele diensten, vormen een zeer competitief landschap. Met nieuwe beveiligings- en fraudeproblemen die elke dag optreden en een raad van bestuur die vraagt om naleving van regelgeving en kostenreductie, moeten CIO's de verwachtingen overschrijden en de strategische transformatie van de organisatie leiden.
We zijn hier om u te ondersteunen, Marval MSM kan u helpen door:
- Een consistente, maar persoonlijke ervaring voor uw klanten te leveren
- Vooruitzichten en planning op alle gebieden van de klantenservice te verbeteren
- Snel innovaties te introduceren
- Uw digitale ecosysteem uit te breiden
- Risico's en kwetsbaarheden te elimineren
- De kritische doelstellingen van uw organisatie voor compliancy, governance en operational excellence te realiseren en te overtreffen
Klantervaring personaliseren:
Met kennismanagement, registratie van de klantgeschiedenis, een gebruiksvriendelijke zelf-service portaal, gemakkelijk te lokaliseren informatie, geoptimaliseerd gebruik van middelen en regelmatige communicatie.
Versterking van het concurrentievermogen:
Door een afname van administratieve taken, efficiënte kosten- en vermogensbeheer, snelle reactie, verbeterde percentages voor eerstelijns oplossing van verstoringen en versnelde verandermanagement.
Elimineren van risico's:
Met de identificatie van mogelijke verplichtingen, aanbevelingen voor serviceverbeteringen en infrastructuur upgrades, gestandaardiseerde en geregistreerde processen, automatisering, grondige risicobeoordeling, real-time rapportages en analyses.
Ondersteuning van innovaties:
Met gedocumenteerde beslissingen, vergelijkbare dashboards, effectief verandermanagement en prestatiemeting.