Marval biedt consistente, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige IT-educatie- en adviesdiensten, geleverd in overeenstemming met de good practices en normen van ITSM. Als mede-auteurs van ITIL en ISO/IEC20000 is Marval een erkende expert in de wereld van ITSM en bevordert actief de bedrijfsbewustzijn van best practices in de industrie.
Kennisoverdracht is gegarandeerd om ervoor te zorgen dat uw bedrijf daadwerkelijk profiteert van de diensten die Marval levert. Samen met u zullen onze consultants zich richten op wat u precies nodig heeft. Door het delen van hun expertise, zullen zij u helpen om uw nieuwe service-ondersteuningsstrategie efficiënt te implementeren, te coördineren en indien gewenst, naadloos aan te laten sluiten met uw klantenservice verbeteringsproject gedurende elke fase.
Onze uitgebreide portfolio van MSM productopleiding en ITSM-educatie richt zich op kwaliteitsbewustzijn, verbetering van de klantenservice en het verbeteren van de dienstverlening van uw personeel.