Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057

Marval logo
Inzage willen krijgen in de prestaties van mijn diensten

Marval’s MSM helpt u om prestaties te verbeteren door het verbeteren van de efficiëntie en effectiviteit van de belangrijkste IT-service en -infrastructuur in uw organisatie en de ondersteunende diensten.

MSM kan u helpen als een van onderstaande beschrijvingen voor u van toepassing is:

  • U wilt de complexiteit verminderen door het organisatie van uw dienstverlening in de organisatie te standaardiseren en te vereenvoudigen door gebruik te maken van industriële normen en "best practices"
  • U wilt graag een geïntegreerd en verantwoord governance raamwerk inrichten
  • U wilt de zakelijke impact van kritische diensten, hun onderliggende afhankelijkheden, relaties en waardes begrijpen
  • U wilt een cultuur van voortdurende serviceverbetering initieren en en ondersteunen, waarbij uw serviceteam transformeert naar "service centric" en KPI gericht
  • U wilt de managementinformatie verbeteren om de interne rapportage af te stemmen op de manier waarop de organisatie, belanghebbenden en klanten tegen uw organisatie aankijken

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken