Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057

Marval logo
HR Manager

HR Manager

Human Resources Management is erg belangrijk in onze kenniseconomie, waar ideeën en expertise hoog gewaardeerd worden en een creatief en innovatief personeel nodig is om de uitdagingen van deze nieuwe economie te kunnen aanpakken. Een efficiënt en effectief beheer van menselijk kapitaal is steeds meer een noodzakelijk en complex proces.

Om deze belangrijke en uiteenlopende reikwijdte te beheren, kunnen MSM en zijn zelf definieerbare functies u ondersteunen bij:

  • Het snel opstellen samenstellen van klantevaluaties op basis van de ontvangen dienst en het resultaat
  • Het ontvangen van klanttevredenheidsclassificatie te bij de introductie van nieuwe diensten
  • Het verzamelen van feedback van klanten verkrijgen over complimenten en klachten
  • Het door Klanten via het MSM-webportaal advies laten vragen bij HR over elk aspect van hun rol
  • Het identificeren van tekortkomingen in het gebruik van technologie en diensten door klanten
  • Het verhogen van de professionaliteit van het personeel binnen de IT-organisatie
  • Het maken van interactieve real-time grafische dashboards en te rapporteren over HR-gerelateerde activiteiten en uitkomsten

Bespaar tijd en geld, verhoog de efficiëntie en communicatie en verbeter de gebruikers- en klantervaring

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken