Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057

Marval logo
Change Manager

Change Manager

De uitdagende rol van de change manager is om medewerker te ondersteunen bij het zo effectief mogelijk doorvoeren van wijzigingen, met een minimum aan storingen. MSM zal u als changemanager helpen om:

  • De levenscyclus van alle wijzigingen in de IT- en service-infrastructuur te controleren
  • De primaire doelstelling om benodigde wijzigingen door te voeren, te ondersteunen, met minimale verstoringen en risico’s voor IT-diensten
  • Belangrijke wijzigingen te beheren en ervoor te zorgen dat de vereiste change beoordeling en autorisatie en is gedaan
  • Management dashboards samen te stellen en te kunnen rapporteren over de prestaties van het change management proces om tot succesvolle resultaten te komen en mogelijkheden voor verbetering aan te geven
  • Voor regelmatige status updates te zorgen en de communicatie over levenscyclus van wijzigingen aan de betrokken personen te verzorgen
  • De beschikbaarheid en uitval van diensten te identificeren en deze te relateren aan doorgevoerde wijzigingen

Bespaar tijd en geld, verhoog de efficiëntie en communicatie en verbeter de gebruikers- en klantervaring

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken