Uitgeverijen
Versterk de efficiëntie van uw team met klantgerichte, gedocumenteerde processen;
zodat uw IT-diensten een open boek zijn.
In deze tijd van informatie-explosie vervangt informatietechnologie de oude methoden voor het verzamelen, opslaan en terughalen van informatie Met de toename van de afhankelijkheid van IT om innovatieve nieuwe zakelijke diensten te leveren, in combinatie met de toegenomen concurrentie en de toenemende klantenvraagstukken, is er voortdurend druk om meer te doen met 'hetzelfde of minder'. Terwijl u voldoet aan belangrijke kwaliteits- en veiligheidsvoorschriften en het maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Marval MSM, onze uitgebreide ITSM-oplossing, kan u helpen:
- Een wereldklasse klantenervaring te geven
- Uw strategische doelstellingen voor governance, automatisering en duurzaamheid te realiseren
- Het ethische praktijkbeleid van uw organisatie te verzeker en te versterken
- Zakelijke en operationele beslissingen te vereenvoudigen met gedocumenteerde feiten
- Schaalvoordelen te bereiken door de operationele kosten efficiënter te beheersen
- Uw beste bronnen: mensen, activa en tijd te verlossen en te verdelen
Verbeter de klantenervaring:
Met een gebruiksvriendelijke zelf-serviceportaal, een consistente snelle reactie op incidenten, verbeterde percentages voor eerstelijns oplossing van verstoringen, kennisbeheer, geoptimaliseerd gebruik van middelen en frequente communicatie.
Stimuleer operationele uitmuntendheid:
Met betere kosten- en vermogensbeheer, grondige risicobeoordeling, analytische rapporten en gedocumenteerde beslissingen.
Verminder de complexiteit:
Met gestandaardiseerde en opgenomen processen, automatisering, vergelijkbare dashboards, workflow charts en verminderde administratie.
Inspireer verandering:
Met versnelde beslissingen, de introductie van compliance technieken, effectief verandermanagement en prestatiemeting.