Manager Field Services
Het beheren van onderhoudspersoneel die routine-diensten op locatie uitvoert, inclusief de installatie, onderhoud en reparatie, is uitdagend en wordt dagelijks complexer.
Om deze uiteenlopende scope te beheersen, zullen MSM en de zelf definieerbare functies u ondersteunen bij:
- Overzicht houden over en plannen van onderhoudswerkzaamheden, de tijdsduur en personeelsbelasting
- Het beheren van onderhoudscontracten
- Zorgen dat alle activa en contractinformatie up-to-date zijn
- Steun en begeleiding te bieden aan de medewerkers om tijdige en kwalitatieve klantenservice te waarborgen
- Klanten en specialisten in staat te stellen om de voortgang van hun verzoeken te controleren
- Klant-complimenten en klachten te beheren
- Interactieve real-time grafische dashboards te creëren en te rapporteren over uitgevoerde activiteiten, gerelateerde activa en prestaties door een aantal attributen (bijvoorbeeld Locatie, gebruiker, service, activa type)
- Ervoor te zorgen dat contract- en leveranciersprestaties voldoen aan Service Level Agreements
- Het volgen en registreren van contracten en kosten
Bespaar tijd en geld, verhoog de efficiëntie en communicatie en verbeter de gebruikers- en klantervaring