Bij de uitvoering van Leverancier- en contractbeheer zijn tegenwoordig een groot aantal teams betrokken die nodig zijn voor het goedkeuren van contracten en waarbij onderling veel informatie wordt uitgewisseld (bijvoorbeeld met financiën, juridisch, verkoop en leidinggevenden). Het meervoudig kunnen goedkeuren van wijzigingen is hierbij een must.
Contracten moeten centraal worden opgeslagen en informatie over contracten en leveranciers moet zodanig worden vastgelegd en gecatalogiseerd dat ze in samenhang kunnen worden beheerd. Het nemen van beslissingen over wijzigingen en revisies waardoor risico's en beloningen kunnen worden beheerst, is meer dan ooit een echte uitdaging.
Marval’s MSM levert u alles wat u nodig heeft om de contracten en leveranciers effectief te beheren:
- Een centrale opslagplaats en een bedrijfsbreed gestructureerd proces om de totstandkoming en het beheer te ondersteunen
- Mogelijkheden om tijdslijnen in contracten via geautomatiseerde email alerts en herinneringen te bewaken
- Geautomatiseerde workflow voor contractvernieuwing en accordering
- Beheer van verplichtingen en prestatie indicatoren om aan contractverplichtingen en prestaties te verbeteren
Marval’s MSM functies omvat:
- Centrale opslag van contracten
- Het wijzigen van documenten met behulp van MS Word
- Workflows voor contracten en accorderingen die de gebruiker zelf kan aangepassen
- Een E-mail Manager
- Een kalender voor belangrijke data
- Vastlegging van financiële waarde en rapportages
- Import- en export functies
- Zoekfunctie naar contract gerelateerde informatie en bijlagen
- Standaard en door de gebruikers in te stellen dashboards
- De mogelijkheid voor de gebruiker om zelf om attributen (provider, verkoper, klant) toe te voegen
- Meervoudig rolgebaseerde autorisatie mogelijkheden
U kunt geen contracten beheren die u niet kunt zien.