Marval biedt consistente, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige IT-opleiding- en adviesdiensten, geleverd in overeenstemming met "good practice" en normen van ITSM. Als mede-auteurs van ITIL en ISO / IEC 20000 is Marval een erkende expert in de ITSM arena en bevordert actief bedrijfsbewustzijn van good practice in de industrie.
Kennisoverdracht is gegarandeerd om ervoor te zorgen dat uw bedrijf daadwerkelijk profiteert van de diensten die Marval levert. Onze consultans werekn samen met u en er wordt focus gelegd op wat U nodig heeft. Samen met u werken onze consultants op precies wat u nodig heeft. Door het delen van hun expertise, zullen ze u helpen om uw nieuwe service-ondersteuningsstrategie efficiënt te implementeren en, indien gewenst, uw klantenserviceverbeteringsproject in elke fase naadloos te coördineren.
Ons uitgebreide portfolio van MSM producttraining en ITSM-onderwijs richt zich op kwaliteitsbewustzijn, verbetering van de klantenservice en het verbeteren van de dienstverlening van uw personeel.