CSI/Kwaliteitsmanager
MSM-software stelt u in staat om de activiteiten met betrekking tot Continue Service Verbetering (CSI) of kwaliteitsmanagement te integreren in uw dienstverlening. Het verbeteren van werkzaamheden is de kern van uw werk: als een proces niet voldoet, verbeter het dan en negeer het niet.
Marval MSM software ondersteunt u bij:
- het optimaliseren van de kosten voor het het leveren van IT-diensten zonder dat klanttevredenheid wordt benadeeld
- Het aantonen van de toegevoegde waarde van CSI activiteiten voor uw organisatie
- Het aanmaken, vullen en presenteren van CSI-registers en.of verbeterplannen
- Het beoordelen, analyseren en het doen van aanbevelingen voor diensten en andere mogelijkheden voor verbetering
- Het analyseren en beoordelen van prestatieverbeteringen op diensten
- Het identificeren en implementeren van individuele activiteiten voor het verbeteren van de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de efficiëntie en effectiviteit van ITSM-processen
- Het maken van interactieve grafische real-time dashboards in en het rapporteren over geplande CSI-activiteiten, trends en resultaten
Let op: het ontwikkelen van verandervermogen in de organisatie is een noodzakelijk om verandering succesvol door te voeren.
Bespaar tijd en geld, verhoog de efficiëntie en communicatie en verbeter de gebruikers- en klantervaring