Servicedesk Medewerker
Als servicedesk medewerker bent u vaak het enige ingang voor klanten op het niveau van service, ondersteuning en professionaliteit die in het bedrijf beschikbaar is. Hierbij moet u voldoen aan de communicatie eisen van het bedrijf, klanten, gebruikers, IT-medewerkers en onze dienstverleners en partners. Je moet de controle hebben, vertrouwen opbouwen en een professionele aanpak bevorderen. U bent ook het aanspreekpunt voor het melden van storingen of mogelijke verstoringen in de beschikbaarheid van de dienstverlening of kwaliteit en routineverzoeken voor diensten.
Marval MSM kan u helpen bij deze uitdaging. Of de klant nu nieuw of ervaren is, gewoon door een paar sleuteltermen in te voeren, zoals hun naam, id, functie- of CI-nummer, zal Marval MSM automatisch alle informatie identificeren en tonen die u nodig heeft voor een goede klantervaring en snelle oplossing. Er wordt u zelfs verteld hoe ze zich voelden bij de laatste keer dat zij werden geholpen door de Service Desk, zodat u uw aanpak kunt personaliseren.
Servicedesk medewerkers klagen vaak over dat ze onnodig veel tijd verspillen doorbrengen en hun weg moeten zoeken door vele schermen en een varierend werkaanbod. MSM's krachtige toegangscontroles en weergaven laten u alleen de activiteiten zien waartoe u bevoegd bent.
We weten uit ervaring dat u als servicedesk medewerker altijd uw eigen gepersonaliseerde weergave van uw toegewezen werkzaamheden wilt hebben. Marval MSM bespaart u tijd door u toe te laten om uw eigen kleur gecodeerde weergaven moeiteloos te configureren en op te slaan. Met behulp van de MSM-grafische roosterregeling kunt u telefoontjes snel sorteren, filteren en selecteren, ongeacht de grootte van uw werklast.
Marval MSM maakt de goede “first time fix” percentages mogelijk en niet slechts een wens.
Bespaar tijd en geld, verhoog de efficiëntie en communicatie en verbeter de gebruikers- en klantervaring.