Het is een mythe dat het eindeloos veel tijd en moeite kost om uitstekende klantenervaringen te creëren. In werkelijkheid heb je mensen met de juiste cultuur, een "alles-kan" houding en de juiste software nodig die het werk kan doen. Die software is Marval’s MSM.
Marval’s Service Management software (MSM) stelt u in staat om een uitstekende klantenervaring te creëren en te leveren. Op het moment dat een klant de Service Desk belt, wordt de Servicedesk medewerker in de “driving seat” gezet. MSM vertelt hem of haar onmiddellijk alles over de beller, hun VIP status, hun oproepgeschiedenis, hoe het laatste gesprek is behandeld en welke diensten en apparatuur ze hebben. Incidenten, adviezen, oplossingen en oplossingen worden direct gepresenteerd, gebaseerd op de classificaties die door de Servicedesk medewerker worden ingevoerd of tijdens het indienen een melding via het MSM Self-service portaal.
Als een geschikt antwoord is gevonden, zal de MSM software deze classificeren en automatisch sluiten, eventueel met een verzoek om een klantbeoordeling en de mogelijkheid om eventuele feedback te geven. Daarnaast kunt u automatisch of handmatig een klantspecifieke klanttevredenheidsformulier toesturen versturen om vrijblijvend te voltooien.
Deze proactieve aanpak van Marval’s MSM stelt u in staat om te allen tijde de ervaring van de gebruiker te bewaken.
Andere MSM-functies die een goede klantervaring en tevredenheidsbeoordeling ondersteunen, zijn onder andere:
- Het automatisch op de hoogte houden van de melder tijdens de levenscyclus van de melding
- Geautomatiseerde herinneringen en e-mail notificaties
- Toegang tot een MSM self-service portal om:
- Meldingen in te dienen, te zoeken en af te sluiten
- Controleer de status van een dienst
- Goedkeuren of weigeren van wijzigingsvoorstellen
- Indienen van standaard aanvragen voor een dienst (vb. het bestellen van een telefoon)
- Realtime grafische rapportages
- Escalatie en notificaties van mogelijke onderbrekingen van de dienst aan klanten
- Dynamische checklists voor klanten
Geen klant klaagt ooit over het regelmatig geïnformeerd worden.