Technologie en IT-Dienstverlening
Maak digitale transformatie in uw organisatie mogelijk,
door cultuurverandering te koesteren.
Het leveren van IT diensten gaat niet alleen over technologie. Het gaat om het omarmen van een visie, houding en middelen die een cultuurwijziging bevorderen. En om het mogelijk maken van een digitale transformatie. Of het nu gaat om uw organisatie of uw klanten, er wordt verwacht dat aan de eisen van de industrie voldoet (Cybersecurity, High Availability, Business Analytics, Big Data, Internet of Things, Social Collaboration, enz.) en grote veranderingen kunt voeren zonder verhoging van personeelskosten of operationele uitgaven.
Marval MSM kan u helpen om zowel uw investering in mensen als de omzet van uw afdeling te maximaliseren. Daarnaast helpt Marval MSM bij:
- Het bereiken van operationele uitmuntendheid
- Het nakomen van SLAs, door te helpen met het op tijd en binnen budget leveren van kwaliteitsservices
- Het naleven van de veiligheidsnormen en beschikbaarheidsnormen
- Het zorgen voor een consistente en betrouwbare service aan uw klanten
- Je team de mogelijkheid geven om de kritische doelen (gericht op prestatie, responsiviteit en klanttevredenheid) van de afdeling te bereiken
- De digitale transformatie mogelijk te maken en het bevorderen van cultuurverandering binnen uw afdeling en over de hele organisatie
Ondersteuning van bedrijfsgroei:
Door verhoogde beveiliging van uw IT-infrastructuur, verbeterde levertijden, klant specifiek Service Level Management (SLA, OLA, UC), Business rules engine, praktisch beheer van uw voorraden, gedetailleerde inventarisatie en effectief financieel beheer.
Verhogen van de winst:
Met verminderde administratiekosten, verbeterde percentages voor eerstelijns oplossing van verstoringen, vergelijkbare dashboards en succesvol beheer van middelen, diensten en uw meest vakbekwame werknemers.
Minimaliseer storingen:
Met gestandaardiseerde processen, zelfservice portaal, risicobeoordelingshulpmiddelen, gepersonaliseerde toegangsniveaus, gedetailleerde rapporten en grondige documentatie, die bijdraagt tot het versnellen van de besluitvorming en het ondersteunen van de bedrijfscontinuïteit.
Verbeter samenwerking:
Met gedocumenteerde processen, workflow overzichten, klantspecifiek configureerbare organisatievormen, met ondersteunende rollen en verantwoordelijkheden, real-time chat, kennis artikelen, geautomatiseerde updates en frequente communicatie.