Marval MSM ITSM Software
De Service management software van Marval biedt u een uitgebreide verzameling aan geavanceerde, tijdbesparende functies die u ondersteunen bij het organiseren en leveren van uitstekende dienstverlening en waarmee u klantvragen sneller dan ooit kan beantwoorden, oplossen en beheren.
Innovaties in technologie en het toegenomen gebruik van cloud services zorgen ervoor dat het beheer van uw service-infrastructuur makkelijker, sneller, beter en kosteneffectiever kan plaatsvinden en waardoor de tevredenheid van uw klanten kan verbeteren.
Als u denkt dat u met uw huidige Service management software oplossing of handmatige aanpak niet meer in staat bent om aan de groeiende eisen van uw bedrijf te voldoen, dan zou u eens naar Marval’s Service Management software moeten kijken.
Ondersteund door gangbare standaarden, kan MSM gebruikt worden in elk onderdeel van een organisatie waar service en dienstverlening aangeboden wordt. Tevens kan MSM gebruikt worden bij het behalen en onderhouden van gangbare standaarden die mogelijk ook voor u van toepassing zijn, zoals ISO 9001, ITIL, ISO / IEC 20000, en ISO 27001.
Marval MSM is een toonaangevende oplossing voor (cloud) Service management software waarmee uw medewerkers hun taken gemakkelijker, sneller, beter en goedkoper kunnen uitvoeren. Mede heirdoor zijn deze service professionals in staat om voor een goede service en klantbeleving te zorgen, zowel intern voor interne afdelingen als voor externe klanten.
MSM biedt een slimme en visueel aantrekkelijke gebruikersinterface waarmee het beheer van klantvragen zowel eenvoudig als intuïtief wordt gemaakt. Marval MSM biedt een geïntegreerde omgeving waarbij e-mails, sociale media, telefoongesprekken, kennisartikelen, discussieborden (discussion boards) en rapportages op één plaats worden beheerd, waardoor er tijdens het oplossen van de problemen van de klant niet gewisseld hoeft te worden tussen verschillende applicaties en vensters.
Innovatieve, high performance functies, Resource- en SLA management, Routering op basis van vaardigheden, Configureerbare “business rules”, Selfservice mogelijkheden voor klanten, Vaardigheden matrix, uitgebreide CMDB mogelijkheden en dynamisch kennis management, zorgen ervoor dat met MSM het oplssend vermogen van uw Servicedesk verhoogd (“first time fix”) en dat Intelligente proces automatisering, Gebruikerspecifieke en configureerbare real-time grafische dashboards en vooraf gedefinieerde rapporten die u in staat stelt om sneller besluiten te nemen, voor een betere klantenervaring zorgen.
Marval MSM is intuïtief en makkelijk te gebruiken, zelfs voor niet-ervaren gebruikers. Nieuwe medewerkers en frontoffice medewerkers kunnen slechts in enkele uren worden opgeleid, terwijl klanten binnen enkele minuten toegang hebben tot het portaal. Voor ervaren backoffice medewerkers biedt MSM mogelijkheden om het juiste gereedschap om kwaliteitsdiensten te definiëren, te ontwerpen en te leveren, waardoor uw rendement op de investering gegarandeerd wordt.
MSM's krachtige procesautomatisering zorgt voor optimale toewijzing van vragen aan de juiste specialist en biedt samen met een intelligente goedkeuringsproces voor wijzigingen, risicobeoordeling en mogelijkheden voor integratie met andere tools alle mogelijkheden om de investeringen in uw systeemmanagement en monitoring te maximaliseren.