MSM Service Level Management
MSM biedt de meest krachtige Service Level Agreement (SLA), Operationeel Level Agreement (OLA) en Underpinning Contract (UC) management in de industrie.
De monitoring mogelijkheden in MSM waarschuwt u proactief over SLA-overtredingen en levert kritische prestatie statistieken. Volg de prestaties eenvoudig op basis van diensten, configuratie-items (CI's), klantniveaus of een combinatie die u kiest. Leer om potentiële problemen te voorspellen die verband houden met de beschikbaarheid van uw IT-middelen en -prestaties voordat ze grote problemen worden.
Service Level Management is cruciaal voor het invoeren en uitvoeren van redelijke verwachtingen tussen u en de klanten die u ondersteunt. Het stelt een tweerichtingsverantwoording voor de dienst op, die wordt onderhandeld en onderling overeengekomen, waardoor u de verwachtingen van de klant kan vervullen.
Effectief Service Level Management is essentieel voor het opbouwen van de geloofwaardigheid van uw serviceorganisatie. Het is een maat voor hoe serieus u in het ondersteunen bent. Service Level Management is de basis voor de evaluatie en het verbeteren van de serviceniveaus op een lopende basis.
Marval klanten gebruiken MSM voor:
- Meet de naleving van de afgesproken klantenservice niveaus
- Monitor en rapporteer over prestaties van de Service Desk
- Monitor en rapporteer over de prestaties van the first time resolution
- Monitor en rapporteer over de prestaties van de 2e lijnteams
- Monitor en rapporteer over de prestaties van 3e lijns leveranciers
- Wordt op de hoogte gesteld van SLA's schending
- Meld over de redenen voor servicebreuken
- Heronderhandelen onderhouds- en leverancierscontracten
- Match prestatie doelstellingen tegen klanttevredenheid niveaus
- Baseline van bestaande prestatie indicatoren