Problem Manager
De coördinerende rol van de problem manager is een essentieel onderdeel van het leveren van een kwaliteitsservice en een uitstekende klantervaring. Deze centrale rol is belangrijk voor het vertrouwen van organisatie-, stakeholders-, en klanten in de dienstverlener.
De problemmanager moet ervoor zorgen dat voor het team de juiste kwantiteit en kwaliteit van middelen beschikbaar zijn om het probleem te beheren en voor de escalatie en communicatie naar het management. Marval MSM IT Service Management (ITSM) software biedt u alles wat u nodig heeft om deze uitdaging aan te pakken: problemen identificeren, de oorzaak vinden en permanent oplossen.
Als problem manager is het van essentieel belang dat u vertrouwen opbouwt, een professionele aanpak bevordert en teamwerk aanmoedigt. Daarom zorgt Marval MSM ervoor dat altijd een hoog niveau van klantcommunicatie wordt onderhouden. MSM biedt u slimme functies: geavanceerde zoek- en kennismanagementmogelijkheden, trend-, rapporten en waarschuwingen, grafische risicobeoordelingen en afhankelijke meningen, vaardighedenmatrix en automatische specialistische opdracht en prioriteit escalatie.
Bespaar tijd en geld, verhoog de efficiëntie en communicatie en verbeter de gebruikers- en klantervaring