Door de inzet van Marval’s MSM bespaart uw tijd, zodat u zich kan concentreren op belangrijke aspecten die uw dienstverlening verbeteren en u in staat stelt om activiteiten gemakkelijker, sneller, beter en goedkoper uit te voeren.
Maar al te vaak besteden we kostbare tijd aan dagelijkse, herhalende taken, in plaats van aan het plannen en oplossen van zakelijke problemen. Met behulp van geautomatiseerde processen en configureerbare workflows, helpt Marval’s MSM u om arbeidsintensieve handmatige acties te automatiseren. Het resultaat is een intuïtieve aanpak die zorgt voor geautomatiseerde processen voor bijvoorbeeld incidentregistratie en -prioritering, toewijzing aan de juiste specialist, goedkeuring van wijzigingsvoorstellen en toewijzing van Service level agreements.
Met Marval MSM kunt u tijd vrijmaken om u te concentreren op het verbeteren van het serviceniveau, waardoor u activiteiten gemakkelijker, sneller, beter en goedkoper kunt uitvoeren. De uitgebreide mogelijkheden van MSM:
- Zorgen ervoor dat nieuwe medewerkers binnen een paar minuten aan de slag kunnen
- Zorgen voor krachtige, proactieve mogelijkheden en functionaliteiten die helpen bij het oplossen van de klantenvragen bij het eerste contact
- Geven de mogelijkheid tot de integratie van systeemmanagement tools
- Creëren automatisch meldingen zoals incidenten, taken, problemen, wijzigingen
- Zorgt voor automatisch toewijzing van wijzigingsverzoeken aan de juiste personen
- Selecteert, prioriteert en wijst de beste specialist toe om aan een verzoek te werken
- Biedt de mogelijkheid om kennisitems snel met andere records (problemen, wijzigingen, events, ect,) te kunnen relateren
- Levert eenvoudige, krachtige lijsten en escalatieoverzichten om medewerkers te helpen bij het beheren van hun werklast
- Zorgen ervoor dat klanten en ondersteunend personeel op de hoogte worden gehouden van hun meldingen terwijl deze hun levenscyclus doorlopen
- Bieden geautomatiseerde Service Level Management toewijzing en escalaties
- Zorgen ervoor dat dat managers, teamleiders en analisten niet voor verassingen komen te staan
Klanten klagen nooit over regelmatig geïnformeerd worden – Marval’s MSM doet dit automatisch.