Energie en nutsbedrijven
Verbeter de productiviteit, efficiëntie en prestaties van je team
Met concurrerende, klantgerichte diensten.
Niet veel industrieën hebben de afgelopen tijd zo veel transformaties gezien, als de energiesector. De mogelijkheden van Smart Grid technologie, de ontwikkeling van alternatieve energiebronnen, kwaliteist- en veiligheidsvoorschriften, naleving van strenge duurzaamheid en de stijgende verwachtingen van de klanten - dit zijn slechts enkele van de extra uitdagingen in deze opkomende, zeer competitieve sector. Omdat de eisen en de taken toenemen, is het tijd dat de je de efficiëntie en vaardigheden van de werknemers verhoogd.
Marval MSM kan de prestaties, motivatie en tevredenheid van uw werknemers verhogen door het:
- Toepassen van best practice frameworks en processen die bijdragen aan betrouwbare dienstverlening en die storingen tot een minimum beperken
- Verbeteren van de controle over uw middelen, diensten en werkprocessen
- Verbeteren van samenwerking en productiviteit van uw teams
- Snellere besluitvorming en verandermanagement
- Borging van governance, compliancy en verantwoording
- Ondersteunen bij bij het evalueren van prestaties en het produceren van meetbare resultaten
Vergroten van uw concurrentievermogen:
Met snelle en efficiënte reactie op incidenten, verbeterde levertijden, gebruiksvriendelijke zelf-service portaal en eenvoudige integratie met andere toepassingen.
Ondersteuning van uw bedrijfsethiek en duurzaamheid:
Door lagere kosten, geminimaliseerde tijd voor administratieve handelingen, grondige risicobeoordelingshulpmiddelen, identificatie van mogelijke verplichtingen en aanbevelingen voor serviceverbeteringen en upgrades van de infrastructuur.
Verbeter je team:
Met gestandaardiseerde processen, workflow overzichten, dashboards met real-time informatie, geïntegreerde kennismanagement tools en gedocumenteerde beslissingen.
Zorg voor klanttevredenheid:
Met zeer responsieve eerstelijns dienstverlening, eenvoudige te vinden informatie, geautomatiseerde updates en regelmatige communicatie.