ISO/IEC 20000 Advies
ISO / IEC 20000 is wereldwijd het snelst groeiende accreditatieprogramma en is de eerste formele internationale standaard voor IT Service Management (ITSM). Het wordt snel geaccepteerd als de definitieve benchmark van effectieve ITSM kwaliteitsprocessen. ISO / IEC 20000 bevordert een geïntegreerde best practice proces benadering van service management, terwijl een set voorschriftbepalingen wordt vastgesteld waarmee een IT-organisatie kan worden beoordeeld.
Marval's ISO / IEC 20000 Advies biedt realistische en praktische adviezen en begeleiding op basis van onze kennis en expertise als mede-auteurs van de standaard, als actieve deelnemers aan het ISO / IEC 20000 accreditatie programma en als een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie.
Voordelen voor uw organisatie:
- Verbeteringen in de efficiëntie, betrouwbaarheid en consistentie van IT-diensten
- IT-dienstverleners worden meer responsief op diensten die eerder business gedreven zijn dan die technologie gedreven zijn
- Een concurrentievoordeel - uw IT-dienstverlening wordt ongetwijfeld gekozen of vernieuwd boven die van een concurrent die geen ISO / IEC 20000 certificering kan aantonen
- ROI - zichtbare ondersteuning voor bedrijfsstrategie en verbeteringen in de efficiëntie van diensten