Marval’s MSM software oplossing en zijn innovatieve aanpak helpen u bij uw stappen om betere dienstverlening te leveren en realiseren van uw doelstellingen op het gebied van klanttevredenheid.
Het leveren en beheersen van effectieve dienstverlening in een klantgerichte omgeving is geen eenvoudige klus. Van het definiëren van diensten die recht doen aan de verwachtingen van uw klanten tot het adresseren van kwesties als diversiteit en klantgerichtheid, houding en gedrag en de implementatie van processen die zorgen dat inzicht in de snel veranderende eisen en wensen van uw klanten en hun ervaringen de basis vormt voor continue aandacht voor de verbetering van de dienstverlening ... U staat voor een uitdaging.
Onze innovatieve Service management software ondersteunt u bij deze uitdaging.
De levering en beheersing van diensten is het onderdeel van organisaties waar de interactie tussen de leverancier en klanten wordt bepaald. De leverancier biedt een dienst die zowel het gericht kan zijn op het leveren van informatie, de uitvoering van een taak of een klantgerichte activiteit kan zijn. Goede dienstverlening levert voor de afnemer altijd een toegevoegde waarde.
Het ICT domein heeft eigen best practices op het gebied van Service delivery ontwikkeld die inmiddels door de meeste bedrijven worden gebruikt. In deze best practices is service level management even belangrijk als de levering van diensten. Service level management biedt een kader waarin diensten worden gedefinieerd en afspraken worden gemaakt over het niveau van de dienstverlening.
Een van de meest succesvolle best practices op ditgebied is de IT Infrastructure Library, kortweg ITIL. In de hele dienstverleningsketen moet de leverancier zorgen voor het definiëren van de diensten, waarbij de rol en verantwoordelijkheden van klanten en dienstverleners duidelijk wordt gedefinieerd, net als de kwaliteit, doelstellingen en mate van beschikbaarheid.
Marval MSM ondersteunt het werken met Service Level Agreements (SLA’s), Operational Level Agreements (OLA’s) en Underpinning Contracten (UC’s). Hierbij stelt Service Level Management duidelijke doelen voor alle drie overeenkomsten.