Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 056

Marval logo
ITSM Advies
  • Strategisch Advies

    Het verschaffen van consistente, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige IT Service Management (ITSM), good practices en ISO / IEC 20000 advies diensten, afgestemd op ITSM best practices, onderscheidt de professionele IT organisatie van de rest.

  • Management Advies

    Marval kan u helpen bij het ontwerpen en implementeren van uw service awareness campaigns, serviceverbeteringsprogramma's en implementatie van diverse aspecten van IT Service Management (ITSM) en Good Practice.

  • Best Practice Advies

    Marval's Good Practice advies zal u voorbereiden op de implementatie en goedkeuring van good practice principes binnen uw organisatie.

  • ISO/IEC 20000 Advies

    Marval's ISO / IEC 20000 advies biedt realistische en praktische adviezen en begeleiding op basis van onze kennis en expertise als mede-auteurs van deze standaard, als actieve deelnemers aan het ISO / IEC 20000 accreditatie programma en als een ISO / IEC 20000 gecertificeerde organisatie.

ITSM Advies

 

Het is cruciaal voor een organisatie om te weten dat ze kunnen vertrouwen op hun leverancier voor het juiste advies en begeleiding, wanneer en waar ze willen.

Het aanbieden van consistente, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige IT Service Management (ITSM) advies diensten, geleverd in overeenstemming met ITSM best practices, onderscheidt de professionele IT organisatie van de rest.

Al onze ITSM educatieve en adviesactiviteiten hebben rechtstreeks betrekking op uw organisatie om het professionalisme te bereiken en te handhaven dat een wereldklasse serviceorganisatie definieert.

Marval's Training en Consultancy team is ITIL en ISO / IEC 20000 gekwalificeerd en heeft een langdurige, brede ervaring in de branche, gewonnen door het werken met een breed scala van organisaties over de hele wereld over vele jaren.

Kennisoverdracht is gegarandeerd om ervoor te zorgen dat uw organisatie daadwerkelijk profiteert van de ITSM-adviesdiensten die Marval levert.

Door samen met u werken zullen onze consultants zich focussen op wat u precies nodig heeft. Door hun expertise te delen, zullen zij u helpen om uw nieuwe serviceondersteunende strategie efficiënt te implementeren en indien gewenst, naadloos te coördineren met uw klantenserviceverbeteringsproject gedurende elke fase.

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken