Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057
Marval biedt praktische IT Service Management (ITSM) beoordelingen om u te helpen de huidige niveaus van volwassenheid en kwaliteit van uw ITSM en Service Desk processen te begrijpen
Marval's Training en Advies-team zijn ITILĀ®-gekwalificeerd en hebben een langdurige, brede waaier van bedrijfservaring, gewonnen door vele jaren samen te werken met een breed scala aan organisaties over de hele wereld.
Marval's interactieve en praktische IT Service Management (ITSM) workshops zijn ontworpen om volledige participatie van deelnemers aan te moedigen
Naast het aanbieden van administratieve en gebruikersopleiding voor MSM - Marval's geïntegreerde ITIL en ISO / IEC 20000-compatibele, IT Service Management (ITSM), servicebalie en helpdesksoftware, biedt Marval een uitgebreid portfolio van opleidingen die precies bij uw service behoeften passen.
ITSM-opleiding en -trainingen omvatten:
Met veel jaren praktische ervaring kan Marval waarde toevoegen op alle niveaus van een organisatie.
We maken het onze zaak om uw zaken te begrijpen. Dit zorgt ervoor dat we het beste advies en begeleiding kunnen aanbieden en het meest geschikte onderwijs kunnen bieden om aan uw dienstbehoeften te voldoen.
Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.
Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten
De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management
Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken
Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken