10 pijnpunten in ITSM die Marval MSM oplost
MSM biedt u alles wat u nodig heeft voor een volledig geïntegreerde ITSM-, servicedesk- of helpdesksoftwareoplossing die door uw hele organisatie kan worden gebruikt. Marval MSM lost een veelvoud aan pijnpunten op om overbelasting van informatie te voorkomen. Onderstaand hebben we 10 pijnpunten benadrukt die Marval MSM gemakkelijk voor u kan oplossen.
1. Bekend zijn met de volledige Incident, Change, Problem, Request and Event historie voor elk Configuration Item - inclusief de grafieken functionaliteit. Geen giswerk meer!
2. Visualiseer alle Service relaties, inclusief CI's, Mensen, Diensten, Klanten, Documentatie en Leveranciers. Geen afhankelijkheid meer van medewerkers met deze specifieke kennis die de organisatie zouden kunnen verlaten!
3. Automatiseer goedkeuringen voor wijzigingsmeldingen. Geen afhankelijkheid meer van het geheugen van CAB leden om goedkeuringen te herinneren!
4. Toon dynamisch relevante kennisartikelen aan klanten. Geen dubbele Incidenten en Service Requests meer!
5. Bewaar alle klant- en leveranciersdocumentatie in een 'one-stop-shop' beveiligde documentbewaarplaats op de selfserviceportal. Geen verwarring meer over de locatie van gedocumenteerde afspraken en informatie!
6. Bekijk alle potentiële SLA/OLA/Underpinning contractbreuken op één scherm. Geen contractbreuken meer die voorkomen hadden kunnen worden!
7. Volg en beheer alle aan de Leverancier toegewezen activiteiten op één scherm. Geen verwarring meer over de aansprakelijkheid!
8. Klanten voorzien van nieuwsartikelen en servicebulletins. Geen herhaalde telefoontjes meer naar de Service Desk met de vraag "wat moet ik doen"?
9. Bewaar alle voorraadartikelen en doorbelaste producten in één enkele oplossing. Geen handmatige inspanning of onnauwkeurige doorbelastingwn en kosten meer!
10. Stel ALLE klanten automatisch op de hoogte van updates en oplossingen voor grote incidenten. Geen tijdrovende identieke belletjes en e-mails meer!
Meer weten over Marval MSM? Boek direct een demonstratie
Neem contact met ons op
Toon alle berichten