Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057

Marval logo
Nieuws

De beste tips voor het selecteren van een nieuwe service management oplossing

Het kiezen van de juiste service management oplossing assisteert u met uw dienstverlening en het leveren van een geweldige ervaring aan uw klanten. Hier zijn een aantal tips om te overwegen:

1. Om het beste uit uw aanbesteding te halen is het belangrijk dat u weet wat de bedrijfsvoering behoeft en welke doelstellingen de organisatie heeft. Zorg ervoor dat u de juiste personen betrekt in het proces.

2. Focus op het kiezen van een flexibele proces en diensten gedreven oplossing die u helpt om een uitmuntende dienstverlening te leveren, zowel nu als in de toekomst.

3. De reputatie en voorgaande successen van de leverancier zouden een belangrijk onderdeel van uw selectieproces moeten zijn.

4. Accepteer niet alleen mooie woorden op papier maar laat de leverancier daadwerkelijk zijn oplossing tonen.

5. Als u naar een proces gedreven configureerbare oplossing zoekt, laat dit dan demonstreren door de leverancier.

6. Reserveer de tijden waarop de leveranciers van uw short list hun oplossingen presenteren. We raden aan om hier minimaal 2 uur voor nemen, dat zal u later in het selectieproces tijd besparen. 

7. Pas op voor verborgen kosten. Voor niets gaat alleen de zon op dus wees duidelijk welke onderdelen en handelingen in de kosten zitten en vooral ook, welke niet.

8. Laat u niet verleiden door enkel technologie, negeer hype en de beloftes van utopia. Betreft het een web oplossing, vraag om de bevestiging dat deze succesvol is getest op veiligheid.

9. Overweeg een proof of concept of gefaseerde betalingen om te zorgen dat u krijgt wat u nodig heeft. Zo niet, dan kan het lastig zijn om de implementatie of aanschaf terug te draaien.

10. Zorg dat de key gebruikers en proces eigenaren aanwezig zijn bij de demonstraties omdat zij meer belang hebben bij de uitleg van de werkwijze en de voordelen voor de bedrijfsvoering dan een simpele opsomming van technische mogelijkheden en functionaliteiten.

11. Beantwoord de volgende vragen voor u zelf:

              a) Kunnen we goed samenwerken met deze leverancier?

              b) Begrijpt de leverancier onze behoefte?

              c) Zijn ze gepassioneerd voor service management?

              d) Zullen ze bijdragen aan een succesvolle uitkomst?

Deze gecombineerde aanpak zal u helpen de kans te vergroten op een succesvolle implementatie van het project. Niemand wil tenslotte komen te zitten met een oplossing waar ze spijt van hebben.

Een geschikt product zal u in staat stellen om processen te standaardiseren en te automatiseren, uw dienstverlening te verbeteren, uw werknemers productiviteit en efficiëntie te verhogen en de klantbeleving te verbeteren. U wilt in controle zijn van uw IT en infrastructuur. U wilt uw diensten "sneller, beter en voordeliger" leveren. U wilt dat de gekozen oplossing snel, flexibel en gemakkelijk in gebruik is en uw configuraties en upgrades ondersteund worden door een ervaren ITSM leverancier die zal bijdragen aan een succesvol resultaat.

Om een service van wereldklasse te leveren heeft een service management oplossing van wereldklasse nodig. Marval voorziet in deze oplossing en deze heet MSM.

 

 

 

 

Neem contact met ons op Toon alle berichten

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken