Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057

Marval logo
Nieuws

Marval MSM helpt klanten met SDI Service Desk certificering

Onze IT-servicemanagementsoftware (ITSM) is opnieuw door het Service Desk Institute (SDI) geaccrediteerd als 'SDI-standaard - Performance Results Report Compliant'.

Voor organisaties die van plan zijn om SDI's Service Desk Certificering te behalen, biedt MSM een reeks vooraf geconfigureerde rapporten die het eenvoudig maken om de vereiste prestatiemetingen te genereren. Een eenvoudige, efficiënte en intuïtieve toegang tot de belangrijkste servicedeskgegevens zal van onschatbare waarde zijn voor alle servicedeskactiviteiten die deelnemen aan het SDI Service Desk Certification-programma.

Het Service Desk Institute heeft een passie voor het inspireren van servicedesks om briljant te zijn. Het is hun missie om helpdeskprofessionals oplossingen te laten vinden voor gemeenschappelijke uitdagingen en de servicedesks de erkenning te geven die ze verdienen.

SDI werkt samen met veel van de toonaangevende geesten en professionals uit de dienstensector en brengt een schat aan ervaring samen om de Global Best Practice Standard for Service Desk te ontwikkelen en te onderhouden. Versie 8 van de standaard, uitgebracht in maart 2019, is de meest uitgebreide, gedetailleerde en toekomstgerichte standaardset voor de Service Desk tot nu toe.
 
De nieuwste versie weerspiegelt een positieve houding ten opzichte van verschillende manieren van werken, uiteenlopende culturen en interesses, evenals geestelijke gezondheid en emotioneel welzijn. Om het juiste gedrag aan te sturen met behulp van de Service Desk-metriek, verfijnt versie 8 van SDI's Global Best Practice Standard de bestaande criteria voor managementinformatie en prestatieresultaten en introduceert deze ook metingen voor Problem Management.
 
David Wright, Chief Value and Innovation Officer bij SDI, voegde hieraan toe: "Ik ben onder de indruk van Marval's aanpak om te blijven voldoen aan het concept van Management Information and Performance Results in versie 8 van SDI's Global Best Practice Standard for Service Desk. De ITSM-software-oplossingenruimte is een zeer concurrerende markt. Meer dan ooit willen IT'ers eenvoudige, gecentraliseerde en gemakkelijke toegang tot service managementgegevens en geweldige tools die hen helpen om gegevens holistisch te rationaliseren, te contextualiseren en te benutten, om voortdurende verbetering te ondersteunen. Ik ben blij dat ITSM-softwarebedrijven zoals Marval dat niet alleen begrijpen, maar ook een best practice-georiënteerde oplossing bieden om de behoeften van hun klanten te ondersteunen".

Lisa Howkins, Managing Director van Marval, zei over de accreditatie: "Steeds meer van onze klanten gaan aan de slag met de SDI Service Desk Certification en het is belangrijk dat we hen helpen bij hun doelstellingen om hun service te verbeteren en dat we de manier waarop ze de vereiste metrische gegevens uit de in onze ITSM-software opgeslagen gegevens verkrijgen, vereenvoudigen. Marval MSM is al meer dan vijf jaar gecertificeerd en we zijn er trots op dat we in onze recente audit moeten voldoen aan de laatste criteria die de SDI heeft gevraagd". 

Neem contact met ons op Toon alle berichten

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken