Marvals MSM ITSM software is nu gerecertificeerd door PinkVERIFY voor 16 ITIL processes
Marval is verheugt om te kunnen mededelen dat onze nieuwste enterprise service management software oplossing, Marval MSM, succesvol alle criteria voor de PinkVERIFY Toolsets heeft behaald waarmee we demonstreren dat we over alle benodigde functionaliteit en documentatie beschikken voor alle 16 door Pink gedefinieerde ITIL processen.
Incident Management, Problem Management, Change Management, Asset Management, Knowledge Management, Request Fulfilment, Release & Deployment Management, Availability Management, Capacity Management, Event Management, Financial Management, IT Service Continuity Management, Service Asset & Configuration Management, Service Catalogue Management, Service Level Management, Service Portfolio Management
"Marval heeft opnieuw bewezen zijn inzet te tonen om best practice oplossingen te leveren voor zijn klanten.” zegt David Ratcliffe, President, Pink Elephant. "Deze uitgebreidere PinkVERIFY certificatie voor Marval MSM demonstreert hoe Marval de waarde en het belang begrijpt van werken met best practices in IT Service Management. Goed gedaan!"
Greg Pritchett, Managing Director van Marval zegt, "Sinds we voor het laasts PinkVERIFY hebben voltooid voor onze oplossing, zijn er aanzienlijke innovaties en ontwikkelingen gemaakt aan onze producten om te zorgen dat niet alleen in klanten hun technologische en operationele behoefte kunnen voorzien, maar ook, dat ons product volledig aansluit bij ITIL om te zorgen dat processen makkelijk geadopteerd kunnen worden. Het is belangrijk voor Marval dat we deze onafhankelijke verificatie hebben om onze genegenheid voor ITIL te bevestigen."
Klanten die ITIL best practice processen willen gaan gebruiken in hun organisaties zullen een voorsprong hebben met Marval MSM. Ontworpen en gebouwd vanaf de basis om volledig aan te sluiten met het ITIL framework. Marval MSM, on-premise of cloud-gebaseerde service management software ondersteund elke organisatie zijn service management aanpak. Ondersteuning voor alle ITIL processen is standaard inbegrepen in de software. De timing voor de adoptie en uitrol van elk proces wordt bepaald door de klant om te voorzien in zijn behoefte en volwassenheid.
Marval MSM wordt door organisaties wereldwijd vertrouwd om kosten te verlagen, productiviteit te verhogen en de dienstverlening te verbeteren in niet alle IT maar ook andere onderdelen binnen de organisatie zoals HR, Facility management, transport en logistiek. Marval MSM is geimplementeerd in een grote diversiteit aan bedrijfsectoren als ICT, overheden, financiele instellingen, bouwbedrijven, opleidings instituten, zorg, huisvesting, alarmdiensten, uitgevers, telecommunicatie, auto industrie en nutsbedrijven.
Marval levert service management oplossingen, consultancy en opleidingen sinds 1989. Marval is geaccrediteerd voor de wereldwijde standaard voor ITSM, ISO/IEC 20000 en heeft recent opnieuw de ISO/IEC 27001 audit gepaseerd, de internationale kwaliteits standaard voor informatie en data beveiliging.
Neem contact met ons op
Toon alle berichten