ProRail bijzonder gewaardeerd tijdens de PSMA (itSMF) Awards
Marval-klant ProRail werd bijzonder gewaardeerd in de ITIL-experience categorie van de Professional Service Management Awards (PSMA) die door de itSMF UK werden georganiseerd. De prijswinnaars werden bekend gemaakt tijdens een galadiner op 18 november in Londen op de eerste avond van de itSMF's jaarlijkse conferentie.
Tot de prestigieuze prijzen behoren ook het Service Transformation Project of the year, Service Management Team of the Year en Service Innovation of the year. De ITIL Experience award wordt uitgereikt aan het team dat het beste gebruik heeft gemaakt van ITIL en in het bijzonder de leidende principes om de kwaliteit en effectiviteit van het servicemanagement binnen de organisatie aanzienlijk te verbeteren.
ProRail is verantwoordelijk voor de aanleg, het onderhoud en het beheer van het gehele Nederlandse spoorwegnet, inclusief alle relevante diensten, voorzieningen en apparatuur zoals tunnels, viaducten, bovenleidingen, seinen, wissels en stations. ProRail-ICT is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het beheer van huidige en toekomstige systemen en diensten.
ProRail-ICT heeft ervoor gekozen om deel te nemen aan de ITIL-experience awards vanwege hun klantgerichte, innovatieve en geïntegreerde aanpak van het leveren van een verbeterde klantervaring en klanttevredenheid en toegevoegde waarde aan klanten en het bedrijf. Zij hebben het ITIL-raamwerk in verschillende afdelingen binnen de organisatie overgenomen en hebben een meer agile en gestroomlijnde aanpak voor continue verbetering omarmd.
Neem contact met ons op
Toon alle berichten