Bel ons vandaag nog +31 (0)71 3040 057

Marval logo
Certificeringen

Productcertificeringen

Marvals geïntegreerde IT Service Management (ITSM-)softwareoplossing voldoet aan alle criteria van PinkVERIFY 2011 Toolsets, waarbij er 100% vereisde functionaliteit is getoond voor de 16 door Pink gedefiniëerde ITIL-processen:

Availability Management, Capacity Management, Change Management, Event Management, Financial Management, Incident Management, IT Service Continuity Management, Knowledge Management, Problem Management, Release & Deployment Management, Request Fulfilment, Service Asset & Configuration Management, Service Catalogue Management, Service Level Management, Service Portfolio Management.

MSM is ook geaccrediteerd door AXELOS onder het ITIL Software Schema en voldoet aan het ITIL-proces op het 'Gold'- en 'Silver'-niveau. Marval heeft kunnen aantonen dat zij voldoet aan de strikte criteria en beoordelingen die zijn vastgesteld door het schema, dat MSM voor 100% voldoet aan de 16 ITIL-processen.

Om te voldoen aan het 'Gold'-niveau heeft Marval bewezen dat de MSM-oplossing wordt ingezet en gebruikt wordt door haar klanten om de beoordeelde processen te automatiseren conform ITIL. Het 'Silver' -niveau bevestigt dat klanten door AXELOS zijn gecontroleerd op het aanschaffen van de software en deze hebben geïmplementeerd en daarnaast in staat zijn om ITIL-processen indien nodig te automatiseren.


Marvals MSM is geaccrediteerd door het Service Desk Institute (SDI) en voldoet aan de SDI Standard - Performance Results Report Compliant.

Voor organisaties die zich willen certificeren als SDI's Service Desk, kunnen de vooraf geconfigureerde rapporten binnen Marvals IT-service management software gebruikt worden om de vereiste prestatie statistische rapporten te overleggen bij SDI.

Het verstrekken van gemakkelijke, efficiënte en intuïtieve toegang tot de KPI's is van onschatbare waarde voor alle servicedesks; niet alleen degenen die deelnemen aan het SDI Service Desk Certification-programma.


Bedrijfscertificeringen

Als innovator van IT Service Management (ITSM) voldoet Marval sinds de introductie in 2005 aan de ISO / IEC 20000-certificering.

ISO/IEC 20000 is een formele, internationale standaard (afgestemd op en ondersteund door het ITIL good-practice kader) die de industrie een benchmark biedt die gebruikt kan worden voor de controle en beoordeling van interne en externe leveranciers in de leveringsketen en het leveren van kansen voor service support teams om een cultuur te ontwikkelen die voortdurend aan verbetering werkt.

Het verkrijgen en handhaven van deze standaard stelt Marval in staat om haar uitmuntendheid te tonen en aan te tonen dat zij voldoet aan de good-practice principes bij de levering en ondersteuning van haar IT-diensten.

Onze inzet voor ISO / IEC 20000 zorgt ervoor dat we niet alleen diensten leveren om aan onze klantenbehoeften te voldoen, maar ook aan die van de onderneming.

 

Eindeloze mogelijkheden met Marval...

Wat uw streven ook is, we hebben de technologie, expertise en de mensen om uw doelen te bereiken.

U heeft misschien nog vragen...

  • Vraag een
    demo aan

    Ontdek de voordelen van onze MSM software, ontworpen om de kwaliteit en klanttevredenheid te verbeteren met verminderde kosten

  • Downloads
    en informatie

    De centrale opslagplaats van interessante en nuttige informatie over IT Service Management

  • Ervaringen
    van klanten

    Ontdek hoe organisaties over de hele wereld Marval MSM gebruiken om hun meest kritische IT Service Management uitdagingen aan te pakken

  • Neem contact op
    met Marval

    Neem contact met ons op om uw serviceverbeteringsplannen te bespreken